گردهمایی بانوان موثر و کارآفرین خراسانی در رویداد «ایراندخت» در مشهد برگزار می شود همه آنچه درباره پدر و مادر شدن با رحم جایگزین باید بدانید هشدار انجمن جراحان آمریکا درباره عوارض عمل‌های زیبایی زنان مهمترین دلیل ناباروری زوجین ازدواج و فرزندآوری دیرهنگام است مریم رجوی چطور زنان را از عشق، زنانگی و مادرانگی تهی کرد؟ واگویه‌های دختران دهه‌هشتادی با رئیس‌جمهور شهید افزایش ۳۹ درصدی اهدای خون توسط بانوان خراسان‌رضوی ویدئو | دختران شهید رئیسی چه شغلی دارند و مدرک تحصیلی‌شان چیست؟ | میزان مهریه آن‌ها چقدر است؟ شاعر انقلابی باید برای شهادت رئیس‌جمهور موضع‌گیری داشته باشد «نذر امام‌رضا(ع)» باعث آزادی ۸ بانوی زندانی در دهه کرامت شد بانوی فوتسالیست ایرانی در جمع بهترین‌های فوتسال جهان تولد نادر ۵ قلو‌ها در تبریز + عکس رواق حضرت زهرا (س) و باغ اردوگاه خاتون به دستور شهید رئیسی تاسیس شد ویدئو | گریه‌های بی امان بی بی جان ۱۰۵ ساله برای شهید رئیسی سیسمونی یا فخرفروشی؟| راهکارهای خرید بی دردسر لوازم ضروری نوزاد روایت تازه از حمایت‌های شهید امیرعبداللهیان از زنان چگونه باید از شکست عاطفی عبور کرد؟ مقام معظم رهبری چه توصیه ای به همسر شهید جمهور کردند؟ خزعلی: مشکل اخذ مجوز «سیب سلامت» برای کسب‌وکار‌های خانگی باید حل شود زن تمدن‌ساز الگوی رفتاری دستگاه‌های اجرایی شهید رئیسی، الگوی سوم زن را در زندگی شخصی خود محقق کرد
سرخط خبرها
آغاز به کار سامانه همساز در ۲ استان | ارائه رایگان خدمات «مشاوره» به مدت ۵ سال

آغاز به کار سامانه همساز در ۲ استان | ارائه رایگان خدمات «مشاوره» به مدت ۵ سال

  • کد خبر: ۲۱۶۰۰۱
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سامانه همساز با هدف ارائه خدمات جامع و کامل به خانواده‌ها در هیات دولت به تصویب رسیده است و به‌زودی این سامانه به شکل آزمایشی فعالیت خود را در ۲ استان قم و سمنان آغاز خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی در رویداد دردانه که در دانشگاه تهران برگزار شد با بیان اینکه در این سامانه به افراد واجد شرایط خدمات متنوعی ارائه خواهد شد، افزود: در سامانه همساز خدمات مشاوره‌ای برای مدت ۵ سال به خانواده‌های واجد شرایط ارائه می‌شود.

وی توضیح داد: در سال اول، ارائه خدمت به شکل «رایگان» و از سال دوم تا پایان دوره ۵ ساله به دهک‌های یک تا ۷ خدمات رایگان ارائه خواهد شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه سامانه همساز، رویکردی مشاوره‌ای را دنبال می‌کند اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با افزایش ضریب دسترسی مردم به خدمات این سامانه، زمینه را برای تحکیم پایه‌های زندگی مشترک و دوام و پایداری آن فراهم شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.